DÜZENLEYEN KURUM |
YARIŞMA ADI |
PROJE ADI - KONU |
DERECE |
ALANI |
SINIF |
Uluslar arası Olimpiyat Komitesi (IOC)- Kültür ve Olimpik Eğitim Komisyonu |
2009 Olimpik Spor ve Edebiyat Yarışması |
Kültürleri Buluşturan Köprüdür Olimpiyat |
Türkiye 1.liği |
Edebiyat |
6 |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Atatürk Haftası Resimve Kompozisyon Yarışması |
Atatürk Haftası |
İlçe 3.lüğü |
Resim |
5 |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Atatürk Haftası Resimve Kompozisyon Yarışması |
Atatürk Haftası |
İlçe 2.liği |
Edebiyat |
10 |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
24 Kasım Öğretmenler Günü Resim Yarışması |
24 Kasım Öğretmenler Günü |
İlçe 1.liği |
Resim |
11 |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
24 Kasım Öğretmenler Günü Resim Yarışması |
24 Kasım Öğretmenler Günü |
İlçe 3.lüğü |
Resim |
6 |
JPL - NASA |
Invention Challenge İstanbul |
Deli dumrul Köprüsü |
Türkiye 7.liği |
Fen Bilimleri |
9 |
E-Pals |
|
Speaking video contest - Küresel Isınma |
Dünya'da kategorisinde ilk 3 ve tüm kategorilerde ilk 10 arasında |
Yabancı Diller |
5 |
Fransız Kültür Merkezi |
Güzel Okuma Yarışması Lire en fête" Okuma Yarışması |
|
İzmir 1.liği |
Yabancı Diller |
8 |
Amerikan Havacılık ve Uzay Ajansı NASA |
DAY 2009 Uluslararası Özel Projesi |
Bir Günlüğüne Cassini Bilimcisi Olmak (Cassini Scientist For a Day) |
Türkiye 1.liği |
Edebiyat |
6 |
Türkiye Satranç Federasyonu |
Türkiye Çocuk Ligi |
|
Konak İlçe 1.liği |
Satranç |
5. ve 6. |
Türk - Amerikan Kültür Derneği |
Liselerarası Resim Yarışması |
Doğa ve Sağlık |
Sergilenmeye değer |
Resim |
9 |
Ege Ü. & Deniz Ticaret Odası |
Resim Yarışması |
Deniz ve Çocuk |
Sergilenmeye değer |
Resim |
5 |
Cosmos Vakfı |
ISWEEEP (International Sustainable World (Energy, Engineering & Environment Project Olympiad) |
Çimentoı Harcı İçin Yeni Bir Agrega:Tufal Ve Ark Cürufu |
Dünya 4.lüğü |
Fen Bilimleri |
11. |
Ural Federal Bölgesi |
IV. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması |
|
Uluslararası 4.lük |
Matematik |
6 |
Ural Federal Bölgesi |
IV. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması |
|
Türkiye 1.liği Uluslararası 12.lik |
Matematik |
9. |
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
Halk Oyunları Valilik Kupası |
|
İzmir 3.lüğü |
Halkoyunları |
I. Kademe |
Konak Belediye Başkanlığı, Dalan Sabun, Bulaşıcı Hastalıklarla Mücadele Dernekleri |
Resim ve kompozisyon yarışmasında |
Hijyen-Bulaşıcı Hastalıklardan Korunma |
İlk 50 kompoziyon içinde 8 öğrencinin kompozisyonu yer almıştır. |
Edebiyat |
5. |
Konak Belediye Başkanlığı, Dalan Sabun, Bulaşıcı Hastalıklarla Mücadele Dernekleri |
Resim ve kompozisyon yarışmasında |
Hijyen-Bulaşıcı Hastalıklardan Korunma |
Finale kalan 50 resim içinde yer almıştır. |
Sanat |
3. |
Milli Eğitim Müdürlüğü |
İl Birinciliği Turnuvası |
|
Yıldızlar kategorisi İzmir 8.liği / Küçükler kategorisi İzmir 6.lığı |
Satranç |
Okul Takımı |
İzmir Özel Tevfik Fikret Lisesi |
Matematik Yarışması |
|
İzmir 1.liği |
Matematik |
10. |
Çevre ve Orman Bakanlığı Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü |
Kompoziyon Yarışması |
22 Mart Dünya Su Günü |
İzmir 3.lüğü |
Edebiyat |
8. - C |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Şiir Yarışması |
İstiklal Marşı'nın kabul edilmesi ve Mehmet Akif Ersoy’u anma günü |
İlçe 2.liği |
Edebiyat |
8. |
Özel Ege Lisesi |
Matematik Yarışması |
|
İzmir 3.lüğü |
Matematik |
9. |
Özel Ege Lisesi |
Matematik Yarışması |
|
İzmir 3.lüğü |
Matematik |
10. |
Çiğli İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
Resim Yarışması |
Nevruz |
İlçe 1.liği |
Sanat |
5. |
İl Milli Eğititm Müdürlüğü |
Resim Yarışması |
Nevruz |
Sergilenmeye değer |
Sanat / Resim |
5. |
Monami |
Resim Yarışması |
Çocuk ve Çevre |
İlk 100 sıralaması ve madalya |
Resim |
2-3-4-5 |
Monami |
Resim Yarışması |
Çocuk ve Çevre |
İlk 500 sıralaması -ödül |
Resim |
1-2-4-5 |
İzmir Fransız Kültür Merkezi & İzmir Fransızca Öğretmenleri Derneği (Apfiz) |
Francophonie Rallisi |
|
Karma Grup ile İzmir 1.liği |
Yabancı Diller |
8. |
TÜBİTAK |
Bu Benim Eserim Proje Yarışması |
İki Bölmeli Termos |
İki eleme sonucunda bölge finalinde yarışma hakkı |
Fen Bilimleri |
6. |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Bitki İkincil Metabolitlerin Spodoptera Littoralis Boisd'e Karşı Beslenmeyi Engelleyici Aktivitelerinin Belirlenmesi |
Ege Bölge 1.liği |
Fen Bilimleri /Biyoloji |
9. |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
D - Trans |
Ege Bölge 2.liği |
Bilgisayar |
10. |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Çimento Harcı İçin Yeni Bir Agrega:Tufal Ve Ark Cürufu |
Ege Bölge 3.lüğü |
Coğrafya |
11. |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Türklerde Hamam Kültürü "Buharın Büyüsü" |
Ege Bölge 3.lüğü |
Sosyal Bilimler /Tarih |
9. |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Milli Mücadele Ve Cumhuriyet Döneminde İstiklal Mahkemeleri'nin Yeri |
Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı |
Sosyal Bilimler /Tarih |
11 |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Ekolojik (Organik) Ürünlerin Tüketim Davranışları Üzerindeki Etkisi |
Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı |
sosyal Bilimler / sosyoloji |
|
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Tütün atığının ve kompostunun topraktaki biyomas ve aktivite ile bitki gelişimi üzerine etkisi |
Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı |
Fen Bilimleri /Biyoloji |
10 |
TÜBİTAK |
40.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Hypericum perforatum l. hyperforin ve aristoforin’in tümör hücreleri üzerine etkilerinin araştırılmasI |
Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı |
Fen Bilimleri /Biyoloji |
10 |
İl Milli Eğititm Müdürlüğü |
Basketbol Turnuvası |
|
İzmir 4.lüğü |
Spor |
Lise |
Milli Eğitim Bakanlığı |
Küçük Erkekler Basketbol Turnuvası |
|
İzmir 2.liği |
Spor |
I. Kademe |
Türkiye Halk Oyunları Federasyonu |
Halk Oyunları Yarışması |
|
İzmir 3.lüğü |
Halkoyunları |
I. Kademe |
SEV İlköğretim Okulu |
Okullar arası Takım Satranç Turnuvası |
|
İzmir 1.liği |
Satranç |
Süper Minikler |
SEV İlköğretim Okulu |
Okullar arası Takım Satranç Turnuvası |
|
İzmir 3.lüğü |
Satranç |
Minikler |
SEV İlköğretim Okulu |
Okullar arası Takım Satranç Turnuvası |
|
İzmir 8.liği |
Satranç |
Yıldızlar |
İTK |
II. Ulusal Bahattin Tatış Matematik Yarışması |
|
1.lik (Bireysel sıralama) |
Matematik |
8. |
İTK |
II. Ulusal Bahattin Tatış Matematik Yarışması |
|
2.lik (Takım sıralaması) |
Matematik |
8. |
Fransız Kültür Merkezi |
Frankofoni’nin 10 Kelime Yarışması |
|
İzmir 1.liği |
Yabancı Diller |
5. |
Fransız Kültür Merkezi |
Şairlerin İlkbaharı |
|
İzmir 1.liği |
Yabancı Diller |
9 |
Fransız Kültür Merkezi |
Şairlerin İlkbaharı |
|
Jüri Özel Ödülü |
Yabancı Diller |
2. |
Türkiye Satranç Federasyonu |
Türkiye Çocuk Ligi |
|
Türkiye 4.lüğü |
Satranç |
Takım (ı. Kademe) |
Mopak |
Defter Kapağı Resim Yarışması |
|
Türkiye 2.liği |
Resim |
3. |
Mopak |
Defter Kapağı Resim Yarışması |
|
İlk 50 eser arasında sergilendi |
Resim |
7 |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
hypericum perforatum l. hyperforin ve aristoforin’in tümör hücreleri üzerine etkilerinin araştırılmasI |
Ege Bölge 1. liği |
Fen Bilimleri / Biyoloji |
10. ve 11. |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
kobalt katkılı manyetit nano parçacıkların ıslak kimyasal yöntemle üretilmesi |
Ege Bölge 3.lüğü |
Fen Bilimleri / Kimya |
10. |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
İki Bölmeli Termos |
Ege Bölge 2.liği |
Fen Bilimleri |
6. |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Bina cephe aydınlatmalarında düz aynalar kullanarak enerji tasarrufu sağlanması |
Sergilenmeye değer |
Fen Bilimleri /fen ve teknoloji |
8 |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Tütün atığının ve kompostunun topraktaki biyomas ve aktivite ile bitki gelişimi üzerine etkisi |
Sergilenmeye değer |
Fen Bilimleri /Biyoloji |
10 |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Çimento harcı için Yeni Bir Agrega:Tufal Ve Ark Cürufu |
Sergilenmeye değer |
Fen Bilimleri /Fizik |
11 |
Özel Ege Lisesi |
8. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması |
Yumurtacı tavuklarda antibiyotik kullanımına alternatif çözümler |
Sergilenmeye değer |
Fen Bilimleri /Biyoloji |
11.-9. |
Çamlaraltı Koleji |
Mehmet Ali Sertatıl Resim Yarışması |
|
Sergilenmeye değer |
Resim |
5 |
Özel Yamanlar Eğitim Kurumları |
4. Sanat Eğitimi Proje Tasarım Yarışması (SEPTO) |
|
Türkiye 1.liği |
Sanat /Müzik |
6 |
MEF Okulları ve EBAV (Eğitimi ve Bilimsel Araştırmaları Destekleme Vakfı) |
Ulusal ve Uluslararası Lise Öğrencileri 19. Araştırma Projeleri Yarışması |
hypericum perforatum l. hyperforin ve aristoforin’in tümör hücreleri üzerine etkilerinin araştırılmasI |
Jüri Özel Ödülü |
Fen Bilimleri / Biyoloji |
10. ve 11. |
MEF Okulları ve EBAV (Eğitimi ve Bilimsel Araştırmaları Destekleme Vakfı) |
Ulusal ve Uluslararası Lise Öğrencileri 19. Araştırma Projeleri Yarışması |
kobalt katkılı manyetit nano parçacıkların ıslak kimyasal yöntemle üretilmesi |
Teşvik Ödülü |
Fen Bilimleri / Kimya |
10. |
Gençlik Spor İl Müdürlüğü |
Küçük Kız Voleybol Turnuvası |
|
Grup 2.liği |
Spor |
I. Kademe |
EBİKO |
Uluslararası Bilişim Olimpiyatı |
D- Trans |
Uluslararası 2.lik |
Fen Bilimleri / Ar -Ge |
10 |
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
7. Uluslararası Eğitim ve Bilim Olimpiyatı |
Mikropsuz yumurta üretimi (yumurtacı tavuklarda antibiyotik kullanımına son) |
Sergilenmeye değer |
Fen Bilimleri /Biyoloji |
11.-9. |
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü |
7. Uluslararası Eğitim ve Bilim Olimpiyatı |
D- Trans |
Sergilenmeye değer |
Fen Bilimleri / Bilgisayar |
10 |
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Ege TV |
İlköğretim Okulları Arası Bilgi ve Kültür Yarışması |
|
İzmir. 1liği |
|
8 |