2010 - 2011 ÖDÜLLERİ
- 2022 - 2023 Ödülleri
- 2021 - 2022 Ödülleri
- 2020 - 2021 Ödülleri
- 2019 - 2020 Ödülleri
- 2018 - 2019 Ödülleri
- 2017 - 2018 Ödülleri
- 2016 - 2017 Ödülleri
- 2015 - 2016 Ödülleri
- 2014 - 2015 Ödülleri
- 2013 - 2014 Ödülleri
- 2012 - 2013 Ödülleri
- 2011 - 2012 Ödülleri
- 2010 - 2011 Ödülleri
- 2009 - 2010 Ödülleri
- 2008 - 2009 Ödülleri
- 2007 - 2008 Ödülleri
- 2006 - 2007 Ödülleri
- 2005 - 2006 Ödülleri
- 2004 - 2005 Ödülleri
DÜZENLEYEN KURUM | YARIŞMA ADI | PROJE ADI - KONU | DERECE | ALANI | SINIF |
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü | İlköğretim Okulları Arası Bilgi ve Kültür Yarışması | İzmir 1.liği (687 okul arasından) | GENEL | 8 | |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Kadın Sığınma Evlerine Başvuran Kadınların Sosyal Profili "İzmir Örneği" | Türkiye 1.liği | Sosyal Bilimler / Sosyoloji | 10 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Kadın Sığınma Evlerine Başvuran Kadınların Sosyal Profili "İzmir Örneği" | Ege Bölge Şampiyonluğu | Sosyal Bilimler / Sosyoloji | 10 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | İzmir'in Gözleri" Kadifekale - Liman Kale | Ege Bölge 3.lüğü | Sosyal Bilimler /Tarih | 11 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | SASALININ COĞRAFI MİRAS KAYNAKLARI VE TURİZM BAKIMINDAN ÖNEMİ | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Sosyal Bilimler /Coğrafya | 10 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | KARŞIYAKA'DAKİ ESKİ KENTSEL DOKU ELEMANLARININ MİRAS TURİZMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Sosyal Bilimler /Coğrafya | 11 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | AYDINLANMANIN KALELERİ: HALKEVLERİ VE KARŞIYAKA HALKEVİ | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Sosyal Bilimler /Tarih | 9 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | GENÇLİK VE ERKEKLİK - DELİKANLILIK KÜLTÜRÜ | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Sosyal Bilimler / Sosyoloji | 10 |
Cosmos Vakfı | ISWEEEP (International Sustainable World (Energy, Engineering & Environment Project Olympiad) | Moleküler Baskılanmış Nanopolimerler Kullanılarak Endokrin Bozucu Kimyasalların Uzaklaştırılması” | Dünya 2.liği | Fen Bilimleri /Çevre | 9 |
Cosmos Vakfı | ISWEEEP (International Sustainable World (Energy, Engineering & Environment Project Olympiad) | Bazı Bitki İkincil Metabolitlerin Spodoptera littoralis Boisd.’e Karşı Beslenmeyi Engelleyici Aktivitelerinin Belirlenmesi” | Dünya 2.liği | Fen Bilimleri /Mühendislik | 10 |
Acıbadem Üniversitesi | Fikrine Sağlık Proje Yarışması | Kanser Gelişiminde Potansiyel Olarak Rol Oynayan Düzenleyici Mirna Ağlarının (Biyoinformatik Aracılığı İle) Hesaplanması | Türkiye 3.lüğü | Fen Bilimleri / Biyoloji | 10 |
MEF Okulları ve EBAV | Ulusal ve Uluslararası Lise Öğrencileri 20. Araştırma Projeleri Yarışması | Kanser Gelişiminde Potansiyel Olarak Rol Oynayan Düzenleyici Mirna Ağlarının (Biyoinformatik Aracılığı İle) Hesaplanması | Türkiye 3.lüğü | Fen Bilimleri /Biyoloji | 10 |
MEF Okulları ve EBAV | Ulusal ve Uluslararası Lise Öğrencileri 20. Araştırma Projeleri Yarışması | FE3O4 Parçacıklardan Oluşan Manyetik Akışkan: Katkılandırmanın Ve Yoğunluğun İndiksüyonla Isıtmadaki Etkisi Ve Hipertermide Kullanılabilirliği. | Jüri Özel Ödülü | Fen Bilimleri /Fizik | 10 |
Özel Ege Lisesi | 9. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Depolanmış Baklagillerde Zararlı Olan Börülce Tohum Böceğinin -Callosobruchus maculatus (Fabricius)- Kontrolünde Mikrodalga (Mw) Enerjisini Uygulama Olanağının Araştırılması . | 2.lik | Fen Bilimleri / Biyoloji | 11 ve 9 |
Özel Ege Lisesi | 9. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Manyetik Kirlilik | 1.lik | Fen Bilimleri /Fen ve teknoloji | 8 |
Özel Ege Lisesi | 9. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Fe3O4 Parçacıklardan Oluşan Manyetik Akışkan: Katkılandırmanın Ve Yoğunluğun İndüksiyonla Isıtmadaki Etkisi Ve Hipertermide Kullanılabilirliği | 1.lik | Fen Bilimleri /Fizik | 10 |
Özel Ege Lisesi | 9. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Moleküler Baskılanmış Nanopolimerler Kullanılarak Endokrin Bozucu Kimyasalların Uzaklaştırılması” | 3.lük | Fen Bilimleri /Kimya | 9 |
Özel Ege Lisesi | 9. İlköğretim Ve Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması | Atık Sıvı Yağlardan Biyopolimer Sentezi | Teşvik Ödülü | Fen Bilimleri /Kimya | 10 |
ME.B. Eğ. Ar. ve Glş. D. Bşk. ve TÜBİTAK | Bu Benim Eserim | Manyetik Kirlilik Haritası |
Ege Bölge Finallerinde sergilenme hakkı | Fen Bilimleri /Fen ve teknoloji | 6. |
ME.B. Eğ. Ar. ve Glş. D. Bşk. ve TÜBİTAK | Bu Benim Eserim | Yer Altı Sularının Beslenmesinde Yer Örtüsünün Etkisi | Ege Bölge Finallerinde sergilenme hakkı | Fen Bilimleri /Fen ve teknoloji | 7 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | KEMİK HASARLARININ TEDAVİSİNE YENİ BİR YAKLAŞIM | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Biyoloji | 9 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | TÜMÖR YOLUYLA OLUŞAN ANJİOGENEZİN ENGELLENMESİNDE PROPOLİS UYGULAMALARININ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Biyoloji | 9 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | CAPE’İN MEME VE KOLON KANSERİ HÜCRELERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN GÖSTERİLMESİ | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Biyoloji | 9 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | DEPO ZARARLISI BUĞDAY BİTİ (Sitophilus granarius (L.) KONTROLÜNDE MİKRODALGA (MW) ENERJİSİNİ UYGULAMA OLANAĞININ ARAŞTIRILMASI | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Biyoloji | 9 ve 10 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | Kanser Gelişiminde Potansiyel Olarak Rol Oynayan Düzenleyici Mirna Ağlarının (Biyoinformatik Aracılığı İle) Hesaplanması | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Biyoloji | 10 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | BALIN ŞEKERLE TAĞŞİŞİNİN FOURIER DÖNÜŞÜMLÜ ENFRARUJ SPEKTROSKOPİSİ VE ÇOK DEĞİŞKENLİ KALİBRASYON METODLARI İLE TAYİNİ | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Kimya | 9 ve 10 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | MOLEKÜLER BASKILANMIŞ NANOPOLİMERLER KULLANILARAK ENDOKRİN BOZUCU KİMYASALLARIN UZAKLAŞTIRILMASI | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Kimya | 9 |
TÜBİTAK | 41.TÜBİTAK ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | Fe3O4 Parçacıklardan Oluşan Manyetik Akışkan: Katkılandırmanın Ve Yoğunluğun İndüksiyonla Isıtmadaki Etkisi Ve Hipertermide Kullanılabilirliği | Ege Bölge Finallerinde Sergilenme Hakkı | Fen Bilimleri /Fizik | 10 |
Özel Ege Lisesi | 9. İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | BALIN ŞEKERLE TAĞŞİŞİNİN FOURIER DÖNÜŞÜMLÜ ENFRARUJ SPEKTROSKOPİSİ VE ÇOK DEĞİŞKENLİ KALİBRASYON METODLARI İLE TAYİNİ | Sergilenmeye değer | Fen Bilimleri /Kimya | 10 ve 9 |
Özel Ege Lisesi | 9. İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | KEMİK HASARLARININ TEDAVİSİNE YENİ BİR YAKLAŞIM | Sergilenmeye değer | Fen Bilimleri /Biyoloji | 9 |
Özel Ege Lisesi | 9. İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | YAĞMURDA KISA DEVRE YAPARAK SULAMANIN KESİLMESİ | Sergilenmeye değer | Fen Bilimleri /Fen ve teknoloji | 6 |
Özel Ege Lisesi | 9. İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARASI ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI | YAĞMURDA KISA DEVRE YAPARAK SULAMANIN KESİLMESİ | Sergilenmeye değer | Fen Bilimleri /Fen ve teknoloji | 6 |
JPL - NASA | Invention Challenge İstanbul | Pinpon topu | Yarışma hakkı | Fen Bilimleri /Fizik | 9 |
ADSA-ASAS (American Dairy Science Association) | ABD' de yapılacak 2011 yıllık kongresi | “Yumurtacı tavuklarda antibiyotik kullanımına alternatif çözümler” | Poster sergilenmeye değer | Fen Bilimleri /Fen ve teknoloji | 11 ve 9 |
ISWEEEP | Türkiye Elemeleri | HYPERİCUM PERFORATUM L. HYPERFORİN VE ARİSTOFORİN’İN TÜMÖR HÜCRELERİ ÜZERİNE ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI” | 3.lük | Fen Bilimleri /Biyoloji | 11 ve 12 |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslararası 3.lük - İzmir ve Ege Bölge 1.liği ve Türkiye 3.lüğü | Matematik | 5 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 23.lük -İzmir ve Ege Bölge 2. liği Türkiye 6.lığı | Matematik | 5 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 37.lik -İzmir 4.lüğü - Ege Bölge 6.lığı - Türkiye 29.luğu | Matematik | 5 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 39.luk -İzmir 6.lığı- Ege Bölge 8.liği - Türkiye 31. liği | Matematik | 5 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 43.lük -İzmir 7.liği - Ege Bölge 9. luğu - Türkiye 34. | Matematik | 5 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 43.lük -İzmir 7.liği - Ege Bölge 9. luğu - Türkiye 34. | Matematik | 5 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 58.lik -İzmir 9.liği - Ege Bölge 9. luğu - Türkiye 42. | Matematik | 6 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 48. lik -İzmir 7.liği - Ege Bölge 7. - Türkiye 37. | Matematik | 7 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 19.luk- İzmir 4.- Ege Bölge 4. - Türkiye 34. | Matematik | 8 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 13.lük -İzmir 3.- Ege Bölge 3. - Türkiye 9. | Matematik | 9 | |
İl Milli Eğitim Müdürlüğü | İlköğretim ve ortaöğretim öğrencileri arası şiir ve kompozisyon yarışması | Öğretmen | İzmir 1.liği | Edebiyat | 10 |
Özel Ege Lisesi | 9. Günaydın Edebiyat Yarışması | Öykü yazma kategorisi | İzmir 2.liği | Edebiyat | 7 |
Türkiye Özel Okulları Birliği | ll. Türkiye Münazara Ligi | Yarı finale yükselme hakkı | Edebiyat | 9. / 10. | |
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü | Kompozisyon Yarışması | Turizm | İlçe 1.liği | Edebiyat | 9 |
Macaristan – ZANKA Sanat Galerisi | 17. “Uluslararası Çocuk ve Uygulamalı Sanatlar Yarışması” (RAINBOW 2010” International Fine and Applied Arts Competition for Children) | Kültürler | Dünya 2.liği | Resim | 11 |
Edak Ecza Deposu | Hayati Yalçın Çocuk Resimleri Yarışması | Temiz Toplum Temiz Çevre | Türkiye 1.liği | Resim | 6 |
Eskişehir İl Milli Eğitim Müdürlüğü | Uluslararası Yunus Emre Kültür ve Sanat Haftası Resim Yarışması | Türkiye 2.liği | Resim | 2 | |
İzmir Esnaf Sanatkârlar Odası Birliği | Yeşil Ev Projesi Resim Yarışması | Yenilenebilir enerj | İzmir 3. lüğü | Resim | 7 |
İzmir Türk – Amerikan Derneği | 6. Resim Yarışması | Mansiyon | Resim | 11 | |
Edak Ecza Deposu | Hayati Yalçın Çocuk Resimleri Yarışması | Temiz Toplum Temiz Çevre | İlk 50 resim | Resim | 2 |
İstanbul Mimarlar Odası | Şenel Özdel Resim Yarışması | İlk 50 resim | Resim | 2 | |
M.E.B. | Okullar arası Satranç Türkiye Birinciliği Turnuvası | Türkiye 2.liği | Satranç | 8 | |
Milli Eğitim Bakanlığı | Yıldızlar Satranç Turnuvası | İzmir 1.liği (Takım ) | Satranç | ||
Milli Eğitim Bakanlığı | Yıldızlar Satranç Turnuvası | İzmir 1.liği (Bireysel) | Satranç | ||
İzmir Çocuk Satranç Ligi | İzmir 3.lüğü | Satranç | |||
Milli Eğitim Bakanlığı | Küçükler Satranç Turnuvası | İzmir 7.liği | Satranç | ||
İ.B.B - Karşıyaka Rotary Kulübü ve Gençlik Spor İl Müdürlüğü | 26. Torunlar Atletizm Yarışması | Uzun atlama | Avrupa 1.liği | Spor | 6 |
İ.B.B - Karşıyaka Rotary Kulübü ve Gençlik Spor İl Müdürlüğü | 26. Torunlar Atletizm Yarışması | 75 m. Koşu | Avrupa 2.liği | Spor | 7 |
İzmir Gençlik Spor ve Milli Eğitim İl Müdürlükleri | Okullar arası Minik Erkekler Basketbol Şampiyonası | İzmir 2.liği | Spor | 6 | |
Çiğli İlçe Milli Eğitim Spor İzcilik Bölümü | Mini Voleybol Turnuvası | İlçe 1.liği | Spor | 6. | |
İzmir Gençlik Spor ve Milli Eğitim İl Müdürlükleri | Okullararsı Yıldız Erkekler Basketbol Şampiyonası | İzmir 4.lüğü | Spor | II. Kademe |
|
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Bronz madalya | Uluslar arası 3.lük - İzmir 1.liği - Ege Bölge 1.liği - Türkiye 5.si | Yabancı Diller /İngilizce | 5 |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 5.lik -İzmir 1. - Ege Bölge 1. - Türkiye 5. | Yabancı Diller /İngilizce | 7 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 18.lik- İzmir 3. - Ege Bölge 3. - Türkiye 10 | Yabancı Diller /İngilizce | 6 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 23.lük -İzmir 3. - Ege Bölge 3. - Türkiye 15. | Yabancı Diller /İngilizce | 8 | |
Ural Federal Bölgesi | VII. Uluslararası Bilim Temelleri Yarışması Finali | Uluslar arası 42.lik -İzmir 3. - Ege Bölge 7. - Türkiye 21. | Yabancı Diller /İngilizce | 9 | |
Fransız Kültür Merkezi | Güzel Okuma Yarışması "Lire en fête" | İzmir 1.liği | Yabancı Diller /Fransızca | 5-D | |
Alman Kültür Derneği | 23 Nisan Kompozisyon ve Poster Yarışması | Poster | İzmir 2.liği | Yabancı Diller / Almanca | 4 |
Alman Kültür Merkezi | Okuma Atölyesi Yarışmaları | Şiirde En İyi Fikir Ödülü | Yabancı Diller /Almanca | 5 | |
Alman Kültür Merkezi | Okuma Atölyesi Yarışmaları | Şiirde En İyi Kafiye Ödülü | Yabancı Diller /Almanca | 6 | |
Alman Kültür Derneği | 24 Nisan Kompozisyon ve Poster Yarışması | Poster | Mansiyon | Yabancı Diller / Almanca | 3 ve 4 |
İzmir Valiliği | Valilik Kupası Halk Oyunları Yarışmaları | İzmir 2.liği | Halk oyunları | 4 ve 5 | |
İzmir Valiliği | Valilik Kupası Halk Oyunları Yarışmaları | İzmir 3.lüğü | Halk oyunları | 6. | |
Sabancı Üniversitesi | Eğitimde İyi Örnekler Konferansı | Bir Önleyici Rehberlik Hizmeti Olarak Arabuluculuk Becerisinin Yaratıcı Drama Yöntemi İle Geliştirilmesi | Örnek ders olarak davet edilmiştir. | Rehberlik / |